Vi viser reklamer for låneudbydere og dækker ikke nødvendgivis hele markedet for låneudbydere
Når man har et call center er det vigtigt, at system softwaren er up to date. Det skal gerne spille for både sælgerne og for lederne. Det er vigtigt at få begge parametre til at spille godt sammen, for at få det maksimale ud af virksomheden.
Der findes nogle call centre som f.eks. har ’old school’ call center software, hvor enten sælgerne eller lederne føler, at de sidder i et system som er uoverskueligt og som godt kunne være mere effektivt. For at virksomheden kører som en smurt maskine, så skal lederne også nemt kunne få overblik over diverse sælgere og hvordan de gør det performancemæssigt.
Systemer der virker for enten sælgerene eller lederne.
Flere sælgere føler at deres call center software er bøvlet og at det burde være mere overskueligt med gode funktioner til at komme nemt igennem deres emneliste. For sidder man i en organisation hvor kommunikationen mellem leder og phonere ikke er så god, kan det sagtens ske, at lederen sidder og tænker, at det her system det virker rigtig godt for os, selvom phonerne tænker det modsatte.
Omvendt kan sælgerne også være rigtig glade for systemet, hvor en leder kan sidde og tænke det er uoverskueligt, at miste overblikket over hver enkelt sælger, og sælgernes samlede effektivitet. Derfor er det utroligt vigtigt at have et system der virker for begge parter.
System som virker for både sælgerne og lederne
Et eksempel på et af de nye systemer, som ifølge deres kunder, virker for både lederne og sælgerne hedder BlueNordix. De har et system som er nemt og overskueligt at benytte for sælgere, hvilket er virkelig nyttigt, da overgangen til tider kan være svær for nogle sælgere, det skal gerne være nemt og overskueligt for dem. Samtidig virker systemet også effektivt for lederne, da de kan få alle tænkelige statistikker og rapporter over alle sælgernes aktivitet, og snart kommer der endda en funktion hvor man kan lytte til sælgernes samtaler, og derved kan guide dem til at forbedre dem.